Selamlar güzel anneler🌷 öncelikle umarım günleriniz güzel geçiyordur🙏🏻 30+1 de rutin kontrol de nst de sancım çıktı drum yatış verdi 3 gün yattım magnezyum serum ile sancıları durdurdu ciğer geliştirici iğne yaptılar 24 saat ara ile 2 doz adalat crono hap a başladı günde 2 tane 2 hafta sonra kontrol var. 37. Haftayı görelim isterim dedi ve istirihat verdi böyle bir durum yaşayan var mı yaşayıp doğum yapan süreç nasıldı biraz ferahlama ya ihtiyacım var 😔