Merhaba kızlar 27+6 hamileyim ama şu son haftalarda çok şiddetli baskı var rahmimde inanilmaz ağrı var kasıklarım da ağrı var bu normal mi sizde de var mı ya da daha önce oldu mu böyle? Bu tür sıkıntılarım olunca çok korkuyorum bebeğime bir şey olucak diye tedavi ile olunca korku oluyor🙁🙄