Selinnnxx Kızlar iki tane sonuç gözüküyor e nabızda Maternal kontaminasyon- Normal Kromozom analizi amniotik sıvı -Normal
Nurellaaaaaaa1212 Selinnnxx 3 ayrı sonuc kağıdı veriyorlar gidip alman lazım canım detaylar orda yazar
ikibebisannesii_45 Selinnnxx bir sorun çıkmamış demek oluyor canım benim de ön sonuçlarda aynısı yazıyordu tam sonuçlarda da normal karyotip yazıyormuş yani bir sorun yok demek
burcuo Selinnnxx Benim testler özelde yapılmıştı, direkt raporu verdiler ama sanıyorum sonuçlar temiz sizin de. Diğer türlü anomalileri yazardı diye düşündüm
Nurellaaaaaaa1212 Selinnnxx yani bu gibi testlerin sonuclarını e nabıza pek işlemiyorlar. Bilemiyorum