Ya kızlar bir şey soracağım ilk gebeliğim 39+4 olduk fakat hala gelen giden yok🤭
Geçtiğimiz hafta 2cm açıklık vardı ve nst de sancılarım çıkıyordu doktor bu hafta doğurursun demişti fakat dün gittiğimde nst de sancı az çıktı belirti olarakta sadece kasılmalarım oluyor onun dışında doğum belirtim yok düzenli yürüyüş squat her şeyi yapıyorum önerebileceğiniz şeyler ya da daha önce başına gelen var mı birden mi geliyor sancı