Tostosunannesiii aslında 2. Gebeliklerde gerçekten erken hissediliyor ya. Benim 2. Gebeliğim ama ilk bebeğim 15 ten beridir hissediyorum. 20. Haftama giricem 2 gün sonra tepiniyor içerde 😂 hele ki kahve içtiğim zaman . Erkek cinsiyeti ondan sanırım. Diğerinde hiç hissedemedim birde ben. Birde doktorum göbek bölgesi yağlıysa ya da beneğin eşi önündeyse de geç hissedilir demişti