Merhaha kızlar bebegım eylül ayında 3 ay 15 gunluk olacak inşallah sehır dısında dugun var arabayla gidicez sorun olur mu bebişle? Rahatsız olur mu hasta olur mu? İzmire gıdecegız yani birde. Boyle küçükken bebeğiyle tatıl yapan kaçamak yapan oldu mu?