cansuuhakann doğru dıyorsan canım bende pek inanmam aslındada eskilerimiz hep der böyle şeyler benimde şimdi kulağımdan girdi akılda kaldı inanmıyorum desende içimde kuşku kalmış haklısın ama valla sanki buzum ismimizle büyüyen insanlar hep iyimi ☺️ Teşekkür ederim moral oldu valla gökaydan yana içim çünki