QueenJ 13 haftalık hamileyim farkında olmadan aniden ayağa kalkınca sol kasığıma sancı girdi anlık. Bir zararı olur mu ya?
Leontiine QueenJ normal canım bende hep unutuyorum ani kalkıyorum ağrıyor ama geçiyor hemen😀 ben buradayım sakin ol diyorlar bence sjdjdjd
QueenJ melikeyimmmmm kasık batmalarım normalde de oluyor onu doktora sordum normal dedi, aniden ayağa kalktığımda daha önce de olmuştu da şimdi bir sorayım dedim buraya
Accountant QueenJ oluyor ya normal kapı çalınca bende fırlıyordum eski günlerdeki gibi sancıyla iki büklüm kalıyordum bir süre sonra geçiyor ama ani kalksam da olmuyor şuan
Leontiine QueenJ bişi olmaz ama korkma çok normal onun dışında da arada batmalar, kaşık ağrıları olur rahim genişlediği içinmiş o da alışacağız 🥹
QueenJ Leontiine evet onu doktoruma sormuştum normal bunlar gebelikte olması gereken şeyler zaten dedi 😅
QueenJ Accountant ay evet işte bi an kalakaldım öyle sancıdan endişelendim ben de, iki hafta önce düşük tehdidim olunca şimdi biraz her şeye panik oluyorum galiba 🥲 teşekkür ederim 🌸
busra05_ QueenJ normal ani harekette agrılar sancılar ama dıkkatlı ol canım ilk haftaların ani hareket yapma ve dinlen yorulma