Happymombusra Kızlar 36 haftalığım gören herkes de karnın aşağı inmiş diyo böyle durum da doğum ne zaman olur ki ikinci gebeliğim ayrıca
T-159 Happymombusra 34 de benim de inmişti 36 da tam kanala indi 37 de kafasını yaslamisti 3 cm açılma vardı 38 deyim 4 cm açılma var gelen giden yok bekliyoruz 😀
Hayriye-2404 Happymombusra Merhaba canım ben de 34. Haftaya girdim benim de aşağı indi sanki ama gebelik başından beri zaten biraz aşığadaydi fakat daha önce de konuşmuştuk seninle rahim ağzı kısalığım ve açılmam var belki ondandır bilmiyorum şu an 34+5 oldum sen nasılsın
Happymombusra Hayriye-2404 şimdi kontrolden çıktım canım bende 37+1 olduk şuanlık bi sıkıntı yok sezeryan için 16-17 si diye tarih belirledi doktorum aniden kendi gelemezse eğer
Hayriye-2404 Happymombusra Bu haftaya kadar gelmene çok sevindim canım hakkında hayırlısı inşallah sağ salim kucağına al💖 ben ilacı bıraktıktan sonra karın sertleşmelerim çok oldu göğüs altında bebek çok toplanıyor 🥺
Happymombusra Hayriye-2404 34 e kadar geldiysen senin de gelir canım merak etme ayrıca o toplanmalar bende de oluyor hala hep vardı
Hayriye-2404 Happymombusra benim geçen hafta düzensiz sancım da çıkıyordu ama pazartesi günü çıkmadı iki gün sonra tekrar kontrolüm var düzensizse yine gönderir mi acaba
Happymombusra T-159 bende bugün kontrolde hiç açılma olup olmadığına bakmadı nst de sancı çıkmadı haftaya tekrar çapırdı kontrole
T-159 Happymombusra haftan erken canım bide nst de sancı cikmayinc alttan bakmamıştır bende sancı çıktığı için kontrol ettiydi benim de ikinci doğum olacak inşallah
Happymombusra T-159 benim de ikinci doğumum ilki de sezeryandı bunda da kendiliğinden gelmezse 16-17 temmuzda alırız dedi bekliyoruz bakalım ☺️
Sevinc44 Happymombusra bana da daha cok bekletir bu kız seni diyorlar 😂 Sağlıkla gelsinler inşallah 🧡
Happymombusra Sevinc44 Hayriye-2404 benim de geçen hafta düzensiz çıktı bu hafta hiç sancı çıkmadı haftaya tekrar çağırdı senin de düzensizse gönderir yine
T-159 Hayriye-2404 tabiki 32. Haftadan beri sertleşme ve düzensiz sanci var düzenli olsa dogururdum herhalde 😀😀