Minikkkerkekkinnannesii 2-3 gündür belirli aralıklarla kasıklarımda ufak ağrılar oluyor ve geçiyor. Bebiş büyüdüğü için mi oluyor acaba. Korkmaya başladım kızlar yaşayan var mı yorumlarınızı bekliyorum 😔
kizbebekannesii Minikkkerkekkinnannesii ufak ağrı ise ve geçiyorsa normaldir bence. Doktorum ağrısız gebelik olmaz diyor. Ama cok sıddetlı ve dınlenmeyle gecmıyorsa doktorunuza danısın derim☺️
SuAte Minikkkerkekkinnannesii bende de oluyo canım sol kasıkta özellikle, bu hafta hızlı büyüdüğü için baskı yapıyomuş🙏🏻😇
Misskaynak Minikkkerkekkinnannesii bende de oluyor artık cabuk yoruluyorum ayakta kalınca bile ağrı giriyor hemen
Minikkkerkekkinnannesii kizbebekannesii ya hiç ağrım olmuyordu. Ara ara olup geçiyor ama cok değişik bi ağrı ve kasıklarda olunca korktum biraz. Daha 1 hafta önce kontrole gittim doktor hersey normal dedi cok sükür. Simdi bu ağrılar nerden çıktı anlamadım 🙄
Minikkkerkekkinnannesii Gzddlk ağrıların nasıl cnm. Anlatırmısın. Neden oluyor acaba. İcim rahatladı bi nebze
kizbebekannesii Minikkkerkekkinnannesii benim de oluyor hatta adet ağrısı gibiydi yatınca geçiyordu bazen vajinal batma oluyor ama muayenemde bişi çıkmadı çok şükür bazılarının rahim ağzı kısa oluyormuş böyle şikayetlerde ama ben de çıkmadı çok şükür hemen endişelenmeyin.
Minikkkerkekkinnannesii kizbebekannesii rahim ağzı boyum normal cok sükür yarın gidicem tekrar inşallah bi problem yoktur cnm