betuloztas Kızlar korkuyorum 2. Gebeliğim ve normal doğum istiyorum ya gidip orda doğursam 5 saatlik bi zaman var gideceğim yer ile olduğum konum
usenmedimyaptimbirvelet betuloztas ben bebeğimi 38+4te doğurdum hiiç risk almazdım ayrıca doktor 35ten sonra izin vermiyor diye biliyorum Ben 30 haftalıkken adanaya gitmiştim çocuk toplanıp kasılmıştı yol boyunca
Duduperi betuloztas Doktorunuza danışın bence en doğru yönlendirmeyi o yapar. Burada biri bişey olmaz git dese ona güvenip yola mı çıkacaksınız?
Selim_Alparslan betuloztas İlk gebeligim 38+0 da olmustu. Yani kapıya dayanmış canım ne diyelim bence gitmemelisin.
Selim_Alparslan betuloztas bence gitme kuzum çünkü dogum haftandasin yani bebeginden önemli değildir diye düşünüyorum
Accountant betuloztas ben 32 haftalığım cesaret edemiyorum ya gittiğim yerde doğurursam diye bu ne cesaret yiğidim 😂😂😂
momkrm19 betuloztas selam 34.haftada planlı otel tatilim var giderken doğum çantamı da götüreceğim 😁 gözü kararıp gidersen yüzde yüz sen de yanına almalısın 🫶🏻