Valla ben 11+6 dayım hala lekelenmelerim devam ediyor hamileliğimi öğrendiğimde 5+5 teydim 8-10 gün arası bitti lekelenmem sonra 8. Haftada yoğun 2 kanama yaşadım ve hala lekeleniyorum. Ağrılı ve pıhtılı bir ağrın olmadığı sürece korkma kanaman yoğunlaştığında ya da içini rahatlatmak istediğinde doktora git böyle şeyler olabiliyor ilk 12. Haftada maalesef içini ferah tut. Çok can sıkıcı bi durum anlıyorum ama dediğim gibi olabiliyor yaşayacağı varsa her türlü tutunuyorlar. Benim 8. Haftada olan ilk kanamam bacaklarımdan akmıştı ve pıhtılıydı ona rağmen kalbini duymuştum korkma Allaha güven