martannesi03 Rabiauygnn gayet iyi bence maşallah 35. Haftamda benim ki 2.700 du kontrolümde cuma günü ne kadar oldu bende merak ediyorum 🤔🤔
BerilGzl Benim aynı haftadayken 2.800 dü doktor haftasıyla uyumlu demişti senin bebiş biraz tontiş olacak galiba :)
Gulhan2692 Rabiauygnn 38+1iz yarın kontrolumuz var, 37 de 3kiloydu benim canım☺ gebelik sekerin falan yok dimi
Muhammedamine Rabiauygnn 37. Haftada benim oğlumda 3.5 kiloydu 3.900 gr doğdu 40+0 da 42 hafta ile uyumluydu normal bir durum erken doğum sebebi değil haftasını bekliyor yinede tabi sezaryen değilse doğum şekliniz
Asiiye Muhammedamine insallah bizim de oyle olur 4 kilo olack diye korkudan sekeri hamuru kestim diyetisyene gittim ...benim de 10 gun haftasi önde
Asiiye Rabiauygnn benim de 34 de 2700 36 da 3270 her hafta 300 gr aliyorsa 37 deyim bu hafta 3500 olur diyete basladim zaten kafasi asagilamis biraz yürüyüs yapiyorm ki erken olsun normal dogum istiyorum
Rabiauygnn Doktor fazla dedi 39 haftalık bebeğe bakarsak önde diyor. İri bebek miş göbeğide büyükmüş haftaya tekrar bakılacak😇
gksuaks Doktorunuz ztn fazla demiş ki bence de fazla. Normalmi kısmına gelirsek fazla olduğu için değil gibi görünüyor. Doktor olmadığmz için de ztn normal veya değil diyemeyiz. Maşallah iri bebek olcak sanırm sağlıkla gelsn inş.