Mucize0 38+2den bildiriyorum o akıntı devam ediyor 😂 bendeki enfeksiyon belirtisi değildi su ana kadar idrarima da hep bakıldı, sadece 36daki bi idrar tahlilinde çok az miktarda enfeksiyon çıktı, o da bol suyla geçebilecek bir şey boşuna antibiyotik kullanma dedi Dr