Meromomm bende kürtaj oldum daha önce ve anestezi altında yapılacaksa çok basit bir işlem benimki öyle oldu 15 dakikalık bir narkoz veriyorlar ve hemen 15 dk sonra bitmiş uyanmış oluyorsunuz sonrasında hiç bir acı ağrı hissetmedim normal hayatıma geri döndüm fiziksel olarak, tabiki psikolojik olarak biraz zor ama onun dışında diğer türlü hiç korkmayin zor değil çok geçmiş olsun Rabbim tekrardan sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah