guldenizli61 Test sonucum papp-a 3.24 İkili test serbest beta HCG 29.51 geldi doktora daha göstermedim anlayan var mı aranızda 🥲
Aysgllarkn guldenizli61 canım e-nabızdan baktıysan asıl değerler onlar değil zaten. Grafik şeklinde olacak herşey, ve sadece doktor görebilir bunu
aysuuozcn guldenizli61 canım içini ferah tut önemli olan doktora giden değerler grafikle doktor hesaplama karşılaştırma yapıyor e-nabızdaki mühim değil pek
Asena6532 guldenizli61 googlede gittiğiniz hastanenin adını mesela Isparta şehir hastanesi labaratuvar sonuçları yazın çıkan ilk linke tıklayın tc ve doğum tarihini giriyorsunuz tahlil sonucunuz doktorun gördüğü şekilde çıkıyor
Aysgllarkn guldenizli61 ben devlette yaptırmıştım, doktor 1 haftaya çıkar demişti. 1 hafta sonra gitmiştim. Özel nasıl ne zaman çıkıyor bilmiyorum
guldenizli61 aysuuozcn inşallah temizdir ilk bebeğim doğduğunda down sendromluya benziyor demişlerdi test yaptırmıştım sonuç çok şükür ki temiz geldi bu gebeliğimde de böyle olduğu için korkuyorum
aysuuozcn guldenizli61 benim ilk gebeliğim tarama testi yaptırdım haftaya sonucu alacağım inşallah temiz çıkar 🙏
Asena6532 guldenizli61 anladım demekki hastaneden hastaneye fark ediyor ben öyle öğrendim sonucumu.Anlamadığım için chatgbtye yorumlattım