Kizlar bugün kontrole gittim hicbirsey yoktu nstye girdim nst deyken birden sancım 80 lere çıktı bebeğin kalp atışı yavaşladı sonra düzeldi doktor dogumhanaye bu gönderdi takip edildim 3 kere nst çekildi normale döndü ama ara ara sancılarım 50 yi geçti düzenli değil tabi doktor yatış verip suni ile başlatalım dedi ama yarın 40 haftaya gireceğim için beklersen kendi sancinla başlar zaten sen bilirsin dedi bende istemedim suni acilmam da 1 cm olmuş zaten sancım orda ara ara geldi şuan eve geldim sancım yok iyi yaptım değil mi ya ordaki ebe de kendi sancinla gelmesi daha iyi dedi