iknrkc hayatın renklenecek inan bana. Uykusuzluk bilmem ne bunlar alışılıyor bir yerden sonra. Anneliği çok seveceksin🥰
Bu tür konuşmaları içinden bile yapma sakın. Evlat dünyanın en güzel şeyi. Evet konforun bozulacak ama daha huzurlu hissedeceksin. Onun sağlığından olması kadar hiçbir şey korkutmayacak, üzmeyecek seni. Hiçbir dert gözünde büyümeyecek. Kimseyi takmayacaksın mesela. “Ben anneyim en iyi ben yaparım” özgüveni yüklenecek ki bu insanı müthiş güçlü hissettiren bir duygu. Sadece şimdi uyuyabilmenin tadını çıkar. Sonra uykusuzluk zorlayacak ama çok çabuk atlatacaksın❤️