Özel takipliydim normalde sonradan sezaryen olursa devlette yapmaya karar verdim doğum hediyesini de dile getirdim benim ailem ajda yapacaktı ona da çıtlattım tayinimiz çıktığından dolayı masrafımız olacak biraz onu biliyorduk biraz birikim yaptık hastane içinde o şekilde. Devlette yaparsan ajda senindir özelde vereceğimiz parayla dedi o şekilde yaptık 😂iyi ki devlet yapmışım dedim tabi çok daha iyi olduğunu duymuştum özele göre (bizim il için geçerli )