Kızlar gebelikte zorunlu mu hamile olduğumuzu sağlık ocağına bildirmemiz kayıt açtırmamız ilk gebeliğim kürtaj ile son buldu şuan yine gebeyim şükür ama ilkinde hemşireler sağlık ocağına kayıt yaptır ve tetonoz felan ol dediler ama zararlı mı sizce bu aşılar hiç gitmesem olmaz mı