Bende serklajliyim ve yolun başlarindayim sanırım 21 haftaligim nasıl doğum yapicam tedirginim siz serklajdan sonra normal.hayatiniza devam ettiniz mi yoksa sürekli yattiniz mi biran önce 37 leri görmek istiyorum 32 görsem içim rahatlicak sürekli tedirginim. Akıntım gelse sürekli acaba enfeksiyon mu oldum diye diken üstündeyim sizinde akintilariniz oluyor mu arada acaba inşallah bende 37 leri görürüm dikişler alınırken çok acıyor mu acaba kafamda milyonlarca soru rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ilk bebegimi 5 aylık kaybettim bunuda kaybetmek istemiyorum :(