Ulkumom Kızlar ne durumdasınız testler yapıldı artık anladık gebe olduğumuzu. Düzenli beta artışınıda gördük. Doktor kontrole gittiniz mi neler yapıyorsunuz belirti yaşayan var mı ?
YyyyYasemin Ulkumom evet gittim 4+3 de karnımdan keseyi gördük yarın kontrolüm var 6+5 olucaz yarın umarım görürüm bebeğimi korkuyorum 🥹sen gittin mi
Ulkumom YyyyYasemin ben daha hiç gitmedim tam 5 haftalığım randevum ayın 9 unda. Tam 7 haftalık olacak 9 unda. Kalp atışını duyarım diye umut ediyorum. Keseyi görmek için ekstra gitmek istemedim.
YyyyYasemin Ulkumom çok doğru benim bi kaybım olduğu için ayriyetten gitmek istedim açıkçası doktor sağlıklı ilerliyor dedi içim rahatladı ama siz en iyisini yapmışsınız ne kadar geç o kadar iyi peki belşrtiniz var mı kusma bulantı gibi
irm0935 6+6 dayım ve yerleşme kanaması yaşıyorum 5 gündür. Arada kırmızı kanda geliyor. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Sen06 Ulkumom doktor söyledi son adete göre 6+3 gösteriyor ama 2 hafta sonra gel sorun yok dedi yinede endişeliyim