Doğumdan 2 ay sonra gidebildim içimde bir kaç küçük parça görüldü ilk doktor düşük hapı verdi başka doktora gittim o da adetini bekleyebilirsin dedi adetim yeni bitti düştüler mi bilmiyorum parça olarak gelen bir şey olmadı kürtaj olmakta istemiyorum çok canım sıkkın