smls19 Bugün kontrolüm vardı 6+3’üz ama ne bebeği gördük ne kalp atışını doktor herşeyin yolunda olduğunu söyledi bebek var falan dedi ama bana verdiği ultrason görüntüsünde hiç birşey gözükmüyor ekran da da görememiştim zaten
Aselmira smls19 cnm hiç korkma bende 6+2 de gittim göremedim bebeği doktor normal dedi geç döllenme olmuştur 8.haftamda gittim yani dün çok şükür bebeği de gördük kalp atışını da duyduk bir hafta geç döllenmiş dedi doktor 8haftalıkken 7 haftalıkmış bebeğim
Gozdesahnn smls19 içini ferah tut.. bende geç duymuştum kalp atışını doktorlar keseden bile anlıyor.. hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
FatmaAtess Herşey yolunda dediyse korkma daha çok küçük 8 veya 9 haftada anca görünür hem bebek hem kalp atışı üzülme
smls19 FatmaAtess Bilmiyorum ne düşüneceğimi çünkü bir çok kişi 5 hafta da 6 hafta da duyan ve gören var inşallah 10 gün sonra görürüz ve duyarız bizde
Sevdaninmucizesi smls19 herkesin farklı 9 10 hafta da duyan da var başkaları ile kıyaslama doktorun iyi dediyse sıkıntı yapma
smls19 Aselmira gözünüz aydın canımm darısı bize inşallah bizde 7+6 da gitmiş olacağız inşallah o gün duyarız 🙏🏻