gul231 Kızlar 20 Haziranda kürtaj oldum üzerinden 33 gün geçti kahverengi leke geldi bende adet oldum sandım ama iki gündür kırmızıya dönmedi hala çok az kahverengi leke geliyor böyle olan var mı normal mi
Asill01 gul231 korunma yoksa beta baktır canm inşallah gebelik wardır kürtaj oldugun ay gebelik ihtimali yüksek cnkü tabi korunma yoksa
Srp53 gul231 benim de öyleydi kürtaj sonrası bi anormalleşiyor birkaç gün daha bekleyin olmadı doktora gidersiniz
gul231 Asill01 doktor tam zamanında adet olursun demişti bende 33. Gün test yaptım negatif çıktı aynı gün kahverengi akıntı gelmeye başladı