Minee16 21 haftalığım
Allah sağlık verirse 37 ye kadar çalışmak istiyorum
Belki 36 olur belki 35 ama 32 de çıkmak istemiyorum
Kullanmadığım izinleri doğum sonrasına aktarıp daha fazla vakit geçirmek istiyorum bebegimle
Biraz size ve işinize bağlı
Dayanabiliyorsanız dayanın bence doğum sonrası süreç daha kıymetli
Yine de size kalmış ben böyle düşünüyorum umarım sağlıkla rahatlıkla çalışabilirim o haftalarda