Kızlar 20 haftalık hamileyim basından berı oksapar ve ecopirin kullanıyorum 2 düşüğüm var kanımda pıhtılasma yok fakat yatkınlık olduğu için gebeliğimin basından berı verdi doktorum kullanıyorum daha kontrolüme var da soramadım doktora. Karnım şişmeye sertlesmeye basladı her gün karnımdan vuruyordu eşim sizler karın sisince nerden vuruyorsunuz bir de ne zamana kadar hap iğne kullandınız? Bir de karnın her hangi bir yerinden olur mu artık her yer beze ve mor nerdeyse. Bende herhangi bir yerinden vuruyorum doğru mu acaba