Sizdenbirii1 Kızlar 15. Haftalık hamileyim dün kan verdi. Tsh 4,02 serbest t4 0,77 çıktı dahiliye mi gitmeliyim böyle olan var mıydı bu haftalarda tedirgin oldum
Merve_bulut_55 Sizdenbirii1 canım değer normal ama yinede doktoruna danış istersen düşük mg ilaç verebilir ben tiroid hastasıyım benim 10 lardaydı değer malesef ilaç kullanıyorm
Cnsyldz Sizdenbirii1 hiç tedirgin olma ama önleminide al tsh gebelikte önemli benimki 8e yükselmişti ilaçla hemen düşürdük gebelik boyunca tsh için ilaç kullanabilirsin bazı gebeliklerde tsh yükseliyor doğumdan sonra tekrar düzene giriyor düşük dozda euthyrux veya levotiron başlatabilir ikiside aynı maksat için verilir sadece isimleri farklı🥰
mrp2023 Sizdenbirii1 benim kadın doğum doktorum prof. Kendi yazabiliyordu başka doktora gitmene gerek yok demişti. 2 nin altında olması gerekiyormuş ilaç başlanır sizede
Sizdenbirii1 Cnsyldz yarın gidiceğim randevu aldım ama 15 haftalığım ya beyin gelişimi hakkında sorun olabilir yazıyor o yüzden çok korktum
Cnsyldz Sizdenbirii1 allah korusun o uzun süre önlem almazsan diye uyarıyor evet dahiliye doktoru banada söyledi bebeğin gelişimini etkileyebilir devamlı ve düzenli bir şekilde değerlerine gebelik sürecinde baktır diye
Leontiine Sizdenbirii1 evet evet dahiliyeye çıkabilirsin. Bende dahiliye takipliyim. Benimde aynı değer çıkmıştı hamileliğimin başında doğumdan sonra 40’ımız çıkana kadar ilaca devam edeceksin dedi. Geçenlerde tahlil verdim düşmüş ama takibe devam her ay tahlil istiyorlar
Merve_bulut_55 Sizdenbirii1 11 haftalık hamileyim şuanda ama benim normal de de var gebelikte olmuyor tek 🥲 ömür boyu ilaç kullanmak zorundaym
yasmincasmin Sizdenbirii1 hiç korkmayın benimde 4 kusur idi 25 mg ilaç başladık düzenli kullandığınız takdirde normale dönüyor değeriniz. İki gebeliğimdede ilaç kullandım hiç sorun olmadı gayet sağlıklı bebeklerim😌 benim kendi kadın doğum doktorum yazmıştı ilacı ama sizi yönlendirir mi bilemiyorum dahiliyeye.
Sizdenbirii1 yasmincasmin korkum şu 15 haftadan önce mi oldu diye yoksa tabi ki ilacı var illa ki düşcek bu haftalarda beyin gelişimi için önemli de o yüzden sizin kacıncı haftada ilaca başladınız :)
Sizdenbirii1 Leontiine erkenden belli olmuş sizin ben 1 ay önce verdiğimde normaldi ama dünki çok çıktı kim bilir kaçınca haftada çıktı ya valla üzüldüm tam beyin gelişimi haftalarında benimki
EsoMom_ Sizdenbirii1 benim ilk trimesterda 4.09 çoktu bana ilaç başlattı dahiliye doktoru doğuma kadar kullanılan şuan dusuk falan kullandırıyorlar ama doktoruna danış o yönlendirir dahileyeye git diye çünkü 2. Trimesterda 3 normal ama 4 yüksek diye biliyorum canım doktoruna danış yine de sen ama şimdi den al dahiliyeden randevu :)
Sizdenbirii1 EsoMom_ 1 ay önce 2.5 du dün verdim 4 E çıkmış şok oldum doktorum perinatoloji doktıru dahiliyeye yönlendirdi :)
Leontiine Sizdenbirii1 içiniz rahat etsin diye doktorunuza sorun tabi ama ben sanmıyorum bi sorun olacağını ya Allah korusun