Kızlar 2. Hamileliğimi yaşıyorum 5 yıldır özel bölgemi eldivenle alıyorum nadiren agdayla, ilk hamileliğimde son haftalarda ve doğumdan hemen sonra jiletle almıştım daha sonra tekrar eldivene devam ettim suan 31 haftalığım ama göbeğimden dolayı eldiven yapamıyorum daha doğrusu çok zor bi şekilde yapıyorum . Siz nasıl temizleniyorsunuz ? Jiletle alayım diyorum sonra emeğime üzülüyorum jilet hemen çoğaltıyor benim tüylerimi