Ossa sanırım 35 40 gün kadar sonra. Adet beklerken Kahverengi lekelenmeler başlayınca doktora gittim sökülmüyo adetim diye. Acaba parça mı kaldı vs dedi kan testi yaptı hatta beta cok düşük cıkınca doktor emin olamadı 2 gün sonra tekrarlattı beta iki kat artınca öyle hamileliğim ortaya cıktı