Karpuzcilek_ Bi kaç gündür hissetmeye başlamıştım sırt üstü uzanınca hafif hafif kıpırtılar oluyordu dünden beri pek olmuyor normal mi? Bu haftalarda hangi sıklıkla hissedilir bebek hareketleri ?
tahamommy Karpuzcilek_ genelde akşamları uzandığım zaman hissediyordum canım ben, gün içinde çok uyuyolar normal yani nadir hissetmek
Zehraeminesimay Karpuzcilek_ ben 22. Haftada hissetmeye başladım önceden kıpırtı hissediyordum sadece bu haftalardan sonra daha çok etmeye başlıyor endişelenmeyin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah