1yeninesilanne ya ben de oynamalar oluyor ama sadece şekerli şeyler yediğimde reçel tahin vb, ve sabah şekerlerim sınırda çıkmıştı geçen hafta o yüzden doktorum bir hafta daha ölç gel dedi, şimdi ölçüyorum pazartesiye kadar. Bakalım ne dicek, yüksek olursa direk şeker diye kabul etcez dedi şeker tarama istemediğim için, nasıl bir şey yapıyorsunuz nasıl ilerliyorsunuz acaba ?