Asteriaa ense kalınlığı önemli bir bulgu olabiliyor ama bazı durumlarda yanılma payı da oluyor tabii. Fotoğraftan çok anlaşılmaz diye düşünüyorum, milimetrik ölçümler çünkü bunlar. Ne olursa olsun bebeği doğuracağım derseniz bu tür testlere girmeyebilirsiniz ama Allah göstermesin, olumsuz bir tablo olursa sonlandırma düşünürüm derseniz yaptırın derim. Detaylı ultrasona kadar benim her şey yolundaydı ama detaylıda beyninde gelişmemiş yapılar vardı, sonlandırma yapmak zorunda kaldık. O şekilde doğurmaya karar veren anneler de var tabii. Bunları yaşamak hiç kolay değil. Bazen bilmemek en azından gebeliğin rahat geçmesine yardımcı oluyor. Ben öğrenmeden rahat edemezdim ama, o yüzden her testi yaptırdım.