Ebrueren1 merhaba! Bizim milletimizin bu insulinden neden korkar yaahu. Cok ön yargili davraniliyor insuline ama asil tam tersi cok seker hem senin hemde bebegin icin daha zararli. Insulin plasentadan kesinlikle bebege gecmeyen birsey. Yani hic bir zarari yok aksine iyiliginiz icin doktorunu dinle ve basla. Unutma : İnsulin kesinlikle bebege plasentadan gecmiyormus yani etkilemezmis. Cok seker olmasi asil tehlikeymis. Bebegin kilo alabilir, erken dogabilir birsuru risk var yuksek sekerle dolasma insulin ile dengele kan sekerini… bol sans🤍