Mutlulugumm Benim gibi ayaklari asagida olupta sonradan duzelen oldumu yaaa normal dogum istiyorum ama donmezse diye korkuyorum
mcansum Mutlulugumm daha cok cok erken ki o haftalarda donmesin zaten zorlanırsn cok bz 30 gectik daha donmedi mesela
Buglembetul Mutlulugumm canım bende pazartesi günü gittim doktora aynı şekil benim kide ayaklar aşağıda baş mide tarafında dedi oturur pozisyonda dedi ters şuan da dedi ama döner zamanla sıkıntı yapma dedi doktorum bana bende 26+3 haftalığım
Kubrarecep Mutlulugumm döner canım yani benim döndü en son 37 de bile tersti ama şuan düzeldi inşallah döner benimde son 6 günüm ama ne gelen var ne giden
tugba_kck_1987 Benimde 25.ci hafta benimde ayaklar aşağıda ve çok normal zaten öyle olması erken doğum riskim yok zamanı gelince dönecektir dert etme
Heisenberg Mutlulugumm Ben 26+4 haftalığım her gün en az bir defa pozisyon değiştiriyor. Bu haftalar çok hareketli olduğu haftalar. Yeri de müsait daha çok döner☺️