Mrvztrk Kızlar merhabalar 16 haftalık gebeyim bugün muayeneye gittiğimde doktor rahim girişinde enfeksiyon gördü ve 3 tane antibiyotik verdi aranızda antibiyotik kullanan var mı gebelikte korkuyorum açıkçası
Ayseguls_baby Mrvztrk doktorun veriyorsa kullan mutlaka canım benim de diş etim şişmişti doktorum geçmezse dişçiye git mutlaka enfeksiyon durumun varsa antibiyotik versinler, gebelikte enfeksiyon hiç sevmediğimiz bir şey dedi. Bebeğe geçiyormuş enfeksiyon
Mrvztrk Ayseguls_baby evet ya bebeğe geçmesin de ama işte insan korkuyor yine de 3 tane antibiyotik olunca
Mrvztrk Baharkle yani şöyle ultrasonda gördü rahim girişinde dedi yoksa hani yüksek mi düşük mü bilmiyorum
Ncyncy 7 aylık hamileyim 5 6 kere kullandım bişey olmaz allahın izniyle. Kullanılabilen antibiyotikler veriyorlar zaten 3 ayınıda geçmişsin 🙏