37+3 deyim bebeğimin gelişimi tam 1 hafta önden gidiyor yani 38+3 olarak gözüküyor ultrasonda. Bugün wc de idrarımı yaptığımda çok koyu renk geldi çay rengi gibiydi yani ve vajinamı peçete ile sildiğimde 2 damla pembecik kan lekesi gibi geldi. Üstünden 2-3 saat geçti başka da bi leke gelmedi sizce bu nişan mıydı kafam çok karıştı