Pinfur10 Haftada girmem normal mi doktor bişey demedi bi de kilosu 1900 normal mi doktorun yanına 1 saat sonra giricem
cauuv1 Pinfur10 kilosu baya iyi hatta 150 gr kadar önde masallah. Nst icin 30. Hafta cok erken. En erken 34 te girilir normalde
cauuv1 Pinfur10 sorun olmayadabilir bazı doktorlar nadiren de olsa 30. Haftada baslatabiliyo kötü düşünmeyin bi zararı yokki :)
Sevval_uyar_55 Kızlar ben 29+4 haftalık hamileyim dün kontrol de bebek makat gelişli dedi belim ve karnım ağrıyor çocuk sürekli rahime baskı yapıyor
Ebru2746 Sevval_uyar_55 benimde bebeğim oturur pozisyondaymış doktor bu şekilde devam ederse sezeryan dedi bugün benimde kasıklarımda vajina da batma hissi oluyor
Sevval_uyar_55 Ebru2746 vallaha çok zor oluyor ya hareket ediyor ama asla dönmüyor belim ve sırtım çok ağrıyo