Ayse7117 Kızlar bebeğim 33 haftalık hala isim bulamadım lütfen yardım edin ne isim bulsam onu koyma şımarık onu koyma şımarık diyorlar ben de uslu sakin bir bebek olsun istiyorum sizlerden de fikir almak istedim
Leontiine Ayse7117 canım ne koymak istersen onu koy. İsimle mi şımarık oluyorlarmış bakma insanlara hep yorum yaparlar
panikprenses Ayse7117 ne alakasi var canim ya kardesim efe arkadasimin bebegi efe aralarinda ki farki anlatamam burca isme vs takilirsaniz cocuga isim koyamazsiniz
panikprenses Ayse7117 canim biz mirac koyduk cevrenin soylemesiyla mirac isminde ki cocuklar akilli uslu iyi huylu oluyormus ama dedigim gibi ben boyle seylere aldiris etmem yinede belki fikir olur sana 💙
Nehirim60- Yiğit Asaf Göktuğ Mert Kağan Ege Yağız Alp Aden Atlas Barlas Alptuğ Kıvanç Aklıma bunlar geldiii
Busragny3 Ayse7117 oğlumun adı güney kızımın adı güneş sağlıkla doğsun inş eşinizle gönlünüzden geçeni koyun kimseye bakmayın