3_bebelianne Papatya_1626 geçmiş olsun ay çok fazla erken doğum var sizden haftaları küçüklerde var ne oluyor böyle analı babalı büyütün🌸
Hemsireezo Papatya_1626 37. Hafta küçük değil herhangi bir sağlık sorunu yaşadınız mı acaba? Benimde 38+2 de olacak inşallah pazartesi günü yani. Kesin değil. Gelişimi bir hafta önden gidiyor. Zaten zorunlu sezeryan.
Yzc_asli Papatya_1626 benimde yarın Spinal sezaryenim var canım dedikleri kadar zor mu biraz korkuyorum birde dikkat etmem gereken bir şey var mı
Papatya_1626 3_bebelianne tesekkur ederim canim evet cok var bende sasirdim iki gun yuksek tansiyonum cikti doktor dedi gebelik zehirlenmesi acil aliyoruz doguma dedi simdi bebegim biraz zayif ona uzuluyorum😔😔😔😔
3_bebelianne Papatya_1626 olsun kilo alır bebiş üzülme sağ salimsiniz ona sevin süt besler onu allahın izni ile canım benimde az kaldı bakalım🥹 inşallah sağ salim kavuşurum bende
Papatya_1626 Mavili1480 2 bucuk kilo d Mavili1480 2 bucuk kilo dogdu canim gebelik zehirlenmesi yuzunden kilo kaybetmis bebegim😔
Beyhan0704 Papatya_1626 37+1 oldum bugün Ve yarın hayirliisyla gidip gün alacam sezeryan olacak doğumum Sizce ne zamana verirler kaç gün sonraya verirler Fikri olan var mı 🌸
Asyasel1720 Papatya_1626 geçmiş olsun ilk hamileliğim de bende gebelik zehirlenmesi geçirdim 38 haftalıkken doğum yaptım 2.930 doğdu kızım şuan üçüncüye hamileyim çok korkuyorum tekrar olur mu diye ellerim ve ayaklarım şişiyor sürekli yatıyorum bende