Kahvedelisi Benim 11 haftalığım normalde ultrason da 12 haftalık gözüküyor normal mi sizce bişey olmaz demi
Manolyaa_ Normal Benimde ilk zamanlar ilk hafta öndeydi sonra 2 hafta öne atmaya başladı doktorlar 2 hafta geri de ya da ileri de olmasına sorun yok diyorlar
Ayseguls_baby Kahvedelisi siliyorum ben yorumumu canım maşallah bizimkilere inşallah hep önden giderler sende sil istersen ❤️