Ebrueren1 bebek_29 22 +6 haftalık hamileyim düşük riskiyle başladık çok şükür şuan geçti ama tansiyon ve şeker le uğraşıyorum bu sefer de rabbim hayirlisiyla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah
Yesimbb77 bebek_29 maşallah 🧿 ben de 23+1 deyim bebek çok iyi ben geceleri uyurken kötü oluyorum kabus ve ağrılarım oluyor ne tarafa dönsem rahatsızım hafif karın üstüne doğru yatsam bebek pıt pıt vuruyor 🥹😂