Uygulamaya göre bugün adet günüm gösteriyodu ve bugün sabah adet oldum bel ağrım var ama öncesinde de gebelik belirtileri vardı acaba hala hamile olma ihtimalim var mı bel ağrılı yerleşme kanaması yaşayan var mı? Bir de normalde kahverengi başlardı adetim bu sefer açık pembe renkli akıntım olmuş