Bububu Temmuz 1de transfer olucam nasipse. Şuan estrofem,progestan, progestan dex ampul, prednol 16mg, azitro, matarex plus, probiata, folbiol kullanıyorum sizinde bu kadar çok mu ilaçlarınız 🥲
HavvaM0806_ Bububu öncelikle inşallah güzel sonuçlar alırsınız bende 19 Nisan’da transfer oldum o kadar ilacım vardı ki annem bu kadar ilaç kullanılır mı ya demişti ben estrofem hem oral hem vajinal progesteron fitil göbekten iğne adını unuttum 😂 folik asit deltacortil coraspin 12 haftaya girdim hepsi kesildi çok şükür deltacortil gebeliğim belli oldugunda yavaş yavaş kesti 7 haftada kanamam oldu coraspin o zamn bıraktım estrofemi vajinal olanı kese gördükten sonra kestik oral olanı 10 haftada kestik fitil ve göbekten iğneyi 11 haftada kestik kalçadan devam ettim 1 hafta da 12 haftada da folik asit kestik şuan sadece vitamin desteği alıyorum balık yağı ve d vitamini
Bububu Maşallah emek kokan bir gebelik 😊 inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 👼 darısı başıma diyelim Allah kolaylık versin hepimize🙏🏻