Ciceklerrrr nasipse Eylül başı gibi görünüyor doğumum bizim neredeyse herşey tamam gibi 2023 de bir doğum yaptım ve bebeğim vefat etti maalesef ve ondan kalan zaten beşik puset küvet kıyafetler vs vardı sadece cinsiyet farkı olduğu için kıyafetler ve bebek Arabası aldık bu gebeliğimde diğer büyük eşyalarımı hep gri renk tercih etmiştim zaten iki cinsiyete uygun diye şimdide 6_7 tane yenidogan takım aldım 1 adet yeni doğan tulum 2 adette 3_6 ay tulum aldım , ağız mendilleri vardı zaten 15-20 adet, 15 adet falan ayları karışık zıbın aldım 0-3 3-6 6-9 gibi vs onun dışında bebek deterjanları şampuanı pişik kremi vs onları aldık mustela tercih ettim , Philips awent emzik aldım , birde biberonunu alacağım, onun dışında emzirme yastığı çok önerdi herkes onu aldım , şuan sadece isimli hastane çıkışı yaptıracağım ve miniğimin dolabı haftaya gelecek inşallah geldikten sonra eşyalarını yavaştan yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum iyice ağırlaşmadan bu şekilde Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🤲🏻🌸