
Kızlar dün bu erken gebelik testini yaptım yarın regli günüm ve testi yapar yapmaz bu şekilde çıktı çizgi de hala duruyor kafayı yiyicem hani testin kendi dizgisi olsa bu zamana kadar hep yapıyordum ertesi güne çok az izi belli oluyodu ama bu iz dün yapar yapmaz çıktı ne diyorsunuz