Miranne Arkadaşlar 17. Haftadayım. Doktorum cinsiyet tahmini yaptı ama ileriki haftalarda netleşir dedi. Sizce değişir mi? Bu haftalardan sonra değişen oldu mu?
HavvaM0806_ Miranne 17 hafta da net görülür cinsiyet diye tahmin ediyorum bence değişmez bize 11 haftalıkken erkek dedi değişir mi bilmiyorum ama çok netti doktor 1 ay sonra kontrolüm var bakalım ne diyecek sağlıklı olsun da kız erkek hiç farketmez
Rukiyeinci94 Miranne ben 14 de tahminle 17 de net öğrenmiştim.Özelde inceleyip genelde net söylüyorlar.
Miranne __Kubracik01__ erkek diyorlar ama sonradan kız denilen de varmış diye alışveriş yapmaya elim gitmiyor :)
Sinem21 Miranne benim de bi oğlum var erkek büyük ihtimalle dedi bugün 😂 12. Hafta da erkek bence pek değişmiyor ya benim hiç umudum yok mesela değişmez artık🤯😂
Turuncukelebek Miranne erkekler pek değişmiyor da o nasıl doktormus yani 17.haftada net konusamıyor ben hep oğlanları 12.jaftada öğrendim
Miranne Rukiyeinci94 özele gittim canım yinede tam kesin konuşmam ama erkek gibi dedi. Neyse birkaç hafta daha bekleyeyim ilk alışveriş için :)
Miranne Turuncukelebek ya bende anlamadım ama yüzde 90 erkek dedi. Yinede ilerde kesinleşir dediği için tam kesin erkektir diyemiyorum :)