28+5 haftalık hamileyim kızlar bebeğim hissettiğim ilk günden beri hep sağımda ama düşünün o kadar sağdaki sağıma uzanamıyorum soluma uzanınca boşluk olan yer ağrıyor 3 üncü gebeliğim hiç birinde bu denli zorlanmadım ne yapsamda bebeğim yerini değiştirse uykuya hasret kaldım hiç bir şekilde iş güç yapamıyorum daha 2 aydan fazla var ben nasıl durucam böyle ne olur bir akıl verin 🥺