Minikeller38 benım de hastanede yatarken vurdular ilk dozu vurdular taburcu ettiler perinatoloji iğne yazdı verdi evde vuruldum ben eşim hemşire :) sizde acilde vurursunuz büyük ihtimal sağlık ocağı vuruyor mu bilmiyorum ama 24 saat arayla vuracaksınız uygun bi saatte vurulun bizim dozumuz sabah 4 e denk gelmişti