Gncys Klomen ile hamile kaldım ve kan tahlillerim çok yüksek çıktı doktorum keseyi görmeden kesin ikiz dedi 4. Haftasında ultrasonla baktığında tek gördü ve şaşırdı sonra 7. Haftasında tekrar baktı doktorum 2 tane kese gördü birtanesi büyüktü ve bebeğim gözüküyorsu öbür kese de ufak kalmış ve içersinde bebeğim gözükmüyordu . Doktorum ikizmiş ama biri gelişememiş dedi malesef 😞 O kendiliğinden kaybolacakmış zararı olmazmış . Herşeyin hayırlısı diye dua ettim hep . Hayırlısı böyleymiş demek ki 🤲🏻
Medina Benim de bebeklerin ikizdi malesef 14cü haftada gelişimi durmuş, diğer kızımla 34cü haftamızı doldurduk. İkiz kısmet değilmiş demek ki
Medina Yani bebeklerimden 1inin gelişimi durmuşdu, diğeriyle devam ediyoruz. Vardır Allahın bir bildiği. Benim servikal yetmezliyim varmış, belki ikisi de yaşasaydı bu haftaları göremezdik. Hayırlısı buymuş demek ki
ozzznur Benimde öyle oldu canm ama bsn klomenle falan kalmadım normal yollarla 5. Hafta kanamam oldu devlete gittim tek kese göryrdu ve sağlıksız dedi kalp atışı duymuydu renkli doblore yolla dı orda duyuldu özele gittim 7 hafta da meğer iki kese varmş biri gelişmemiş zamnla kaybolur dedi ve öyle oldu Allah'tan hayırlısı böyleymiş